Proces Management


Business Consultancy en Proces Consultancy

Inspelen op de markt vraagt vaker om snelle verandering

De moderne klant verwacht steeds vaker een flexibel klantenproces en een adequate informatievoorziening om een positieve klantenbeleving te ervaren. Om dat te kunnen realiseren is het voor u als leverancier of dienstverlener belangrijk dat uw medewerkers inzicht hebben in de rol en de waarde die zij toevoegen in de keten. Daarvoor is transparantie cruciaal. Natuurlijk ging het vroeger goed maar het NU vraagt om andere inzichten en vaak een andere aanpak.

Door processen niet alleen te beschrijven maar vooral ook te visualiseren creëert men waardevolle informatie die de basis kunnen vormen voor verandering en optimalisatie.

Onze proces -en business consultants kennen de klappen van de zweep omdat ze vele jaren ervaring hebben vanuit de business. Denk daarbij aan Process Mapping, het gebruik van Business Rules, tot het toepassen van Riskmanagement.

“The proof of the pudding is eating”

Process Life Cycle

Analyze, Diagramming, Execution, Monitoring, Optimization.

Processen vragen om aandacht en onderhoud. Wat vroeger prima werkte hoeft nu niet meer relevant te zijn. De vijf stappen van de Process Life Cycle kunnen u daarin ondersteunen. Van het ontwikkelen van nieuwe processen op basis van nieuwe inzichten of veranderende wetgeving (bv. op het gebied van security) tot het optimaliseren van bestaande processen op basis van real time informatie die vanuit het proces wordt aangeboden.  

Door het toepassen van de Process Life Cycle heeft u (weer) controle over uw complete  organisatie en kunt u pro-actief inspelen op de momenten dat de markt daarom vraagt.